Fortsätt till huvudinnehållet

Upphandlingar och inköp

Huvuddelen av Hedemora kommuns upphandlingar sker via Upphandlingscenter som är en gemensam organisation för Hedemora, Ludvika, Falun, Borlänge, Gagnef, Avesta och Säter.

Upphandlingscenter har en gemensam webbplats där all information som rör upphandling och inköp är samlat.

Läs mer: Upphandlingscenter

Bevaka upphandlingar på e-Avrop

Upphandlingscenter annonserar alla planerade upphandlingar på e-Avrop. Där kan du som företagare kostnadsfritt registrera ett konto och lägga en bevakning på kommande upphandlingar som är aktuella för ditt företag.

Läs mer: e-Avrop

Registrera ditt företag och lägg en bevakning: e-Avrop registrera

Direktupphandlingar

Direktupphandlingar

Direktupphandling ansvarar respektive kommun för själva. Mer information  om direktupphandlingar finns på Upphandlingsmyndighetens hemsida.

Läs mer: Upphandlingsmyndigheten

 

 

Blev du hjälpt av informationen på sidan?
Dela denna sidan
Senast uppdaterad: 2023-03-07