Kontakt

Dela sidan på sociala medier

Lättläst: Distansutbildning för gymnasie- och vuxenutbildning

15835561-empty-classroom-with-chairs-on-tables_1.jpg

Corona är ett virus. Viruset kan göra så att man blir sjuk.

För att färre ska smittas kommer gymnasieskolan vuxenutbildningen och SFI, att stänga sina lokaler.

I stället kommer utbildningen att göras på internet och med hjälp av dator.

Elever ska inte gå till skolan som vanligt på onsdag.

Varje elev kommer att kontaktas av sin lärare istället.

Det är viktigt att stanna hemma om du är sjuk.

Många människor blir bara lite sjuka, men andra människor blir mycket sjuka och dör.

Viruset smittar lätt mellan människor.

Det sprider sig snabbt. 

Hur länge elever inte ska gå till skolan vet vi inte ännu. 

Saknar Du någon information?
Information om hur Hedemora kommun behandlar dina personuppgifter och hur du tar tillvara på dina rättigheter enligt Dataskyddsförordningen (GDPR – General Data Protection) finns på Hedemora kommuns hemsida www.hedemora.se under Dataskydd. Du kan också kontakta kommunens kundtjänst tel. 0225-34 000.

Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem.
Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling annars kan vi tyvärr inte svara. 
Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

Ditt namn:
  

Din e-postadress:
   

Din synpunkt:
  

 

Sida uppdaterad 2020-03-17